Τελευταία ενημέρωση: Αύγουστος 2007 ΑΡΧΙΚΗ ΧΑΡΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
 
 
internet WHY's & HOW's
Φορμίωνος 35, 16121
Καισαριανή
211-11-73522
 

 

 

u ΒΗΜΑ 1ο
Πριν από όλα πρέπει να ξέρουμε τί θα κάνουμε.

u ΒΗΜΑ 2ο
Στόχοι πάντα είναι η αύξηση της παραγωγι-κότητας, η μείωση του κόστους, η καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών. Άρα οφείλουμε να ξέρουμε το πώς θα κινηθούμε.

u ΒΗΜΑ 3ο
Στις λεωφόρους του Internet υπάρχουν πολλά εμπόδια, αλλά και πολλές πινακίδες. Ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το να μπορούν οι χρήστες να μας εντοπίσουν

u ΒΗΜΑ 4ο
Ε
πιδίωξη οποιασδήποτε κίνησης στο Internet, είναι η μείωση του όποιου κόστους, και όχι η αύξηση των εξόδων της εταιρείας, στο όνομα της διαφήμισης. 

u BHMA 5o
Δι
ασυνδέοντας τα διάφορα τμήματα της εταιρείας, κερδίζουμε χρόνο, μειώνουμε το κόστος λειτουργίας πρακτικά και μετρήσιμα.

u ΒΗΜΑ 6ο
Το Internet δεν είναι μόνο διαφήμιση, είναι ένα εργαλείο για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

 
 
Ερωτήσεις - Απαντήσεις

Μια ερώτηση που δεν είναι καθόλου εύκολο να απαντηθεί από τον πελάτη είναι συνήθως το γιατί θα ήθελε ή το γιατί αισθάνεται την ανάγκη να επενδύσει στο Internet.
 
u
Μία απάντηση συνήθως είναι ότι το μέσο αυτό είναι όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά, τα ΜΜΕ γενικά, ένας δίαυλος επικοινωνίας με την πελατειακή του βάση. Αυτή όμως η άποψη δεν είναι όλη η αλήθεια.
 
u Μία
δεύτερη απάντηση είναι ότι δεν θέλει να μείνει εκτός παιχνιδιού, ότι το έχουν ήδη κάνει οι ανταγωνιστές του και ότι πλέον φοβάται ότι εάν δεν κάνει κι εκείνος μια κίνηση θα είναι αργά. Και αυτή η απάντηση είναι μερικώς λανθασμένη.
 
u Μία
τρίτη απάντηση είναι ότι σκέφτεται σοβαρά να φτιάξει ένα online κατάστημα για να προωθήσει τις πωλήσεις του. Ακόμα κι αυτή η απάντηση είναι αρκετά λανθασμένη.
 
u Μία
τέταρτη απάντηση είναι γιατί θέλει να επεκταθεί στο εξωτερικό και να μπορέσει έτσι να διευρύνει τον κύκλο των προμηθευτών και των πελατών του. Θεμιτή κίνηση μεν αλλά με λανθασμένο τρόπο εκφρασμένη και αυτή.
 
Όλες οι ανωτέρω απόψεις μπορεί να εμπεριέχουν ψήγματα της αλήθειας του Internet, αλλά αργά ή γρήγορα και με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσουν τον πελάτη στο να σκεφτεί ότι (ίσως για ακόμη μια φορά) πέταξε τα χρήματά του σε άσκοπες κινήσεις.

 

 

Τί είναι το Internet


Γιατί το Internet δεν είναι μόνο διαφήμιση, γιατί το Internet δεν είναι κυρίως διαφήμιση. Το Internet είναι ένας τρόπος ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας, πέρα από τα γνωστά σύνορα χώρου και χρόνου. Είναι ένα εργαλείο, που όπως όλα τα εργαλεία, έχει την καλή και την κακή του χρήση.
 
Η αναγκαιότητα ύπαρξης ενός web site είναι μονάχα η επιφάνεια του όλου προβλήματος. Πλέον το Internet δεν προσφέρει μόνο διαφημιστικές λύσεις. Μάλιστα θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι οι
κύριες εφαρμογές του βρίσκονται στα σημεία μείωσης του κόστους λειτουργίας, στα επίπεδα διασύνδεσης των τμημάτων και στα θέματα οργάνωσης και αποτελεσματικότερης αντιμετώπισης της καθημερινής πρακτικής των διαδικασιών μέσα σε μια εταιρεία και στις σχέσεις που αναπτύσσονται στα στελέχη και στους υπαλλήλους της.
 
u Μια ερώτηση μονάχα: Ποιος επιχειρηματίας δεν θα ήθελε να ξέρει το τί γίνεται και το πώς οργανώνεται το κάθε τί μέσα στην εταιρεία του; Τί δεν θα έδινε για να μπορεί να έχει ανά πάσα στιγμή αυτή τη γνώση, από όπου κι αν βρίσκεται και με οποιοδήποτε μέσο;
 
u Και η απάντηση της δεν βρίσκεται σε κανένα web site, αλλά στην εφαρμογή των συνολικών τεχνολογιών του Internet. Βρίσκεται στην απόφαση που πρέπει καταρχήν να παρθεί, για αλλαγή νοοτροπίας, στην υιοθέτηση όλων εκείνων των μέτρων και δράσεων που αποτελούν αυτό που σημαίνει Internet.

Τα ΠΩΣ
Οι ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ μας

 

Copyright (c) 2007 INTERNET WHY's & HOW's All rights reserved.